Home från le school

Tja folket, igår så åkte jag och träffade Kajsa och Melina efter skolan, det trevligt. Vi var hemma hos Kajsa och typ flummade runt, blev på världens flummhumör typ 30 min innan jag skulle hem, fett surt, ville vara flumm hela tiden juuuu.
Idag så var jag på väg till skolan, men när jag var i södertälje hamn o skulle byta tåg så fick jag dunder huvudvärk så blev att åka raka vägen hem igen tyvärr.. fast det är bättre nu så kommer nog gå imorgon!
På tal om imorgon, då ska jag förmodligen till Kajsa igen fast med pojken min också, så vi och massa flera ska sova hos henne och träffa folk, trevliiiiigt! Hörs senare, häj!
 
Btw, länge sen jag hade en cam bild.. men eftersom jag fått min älskade maci booki airi från skoli som har fett bra kameri så kan ja ta många bilder o då får ni nya bilder oftare! :D
 
 










Kul att ni hittat hit. Jag är en tjej som är född 97 och bloggar om mig och mitt liv. Just nu så går jag första året på gymnasiet inom hudvård & spa. Hoppas ni gillar det jag skriver om och stannar!