Now You See Me!

Tänkte tipsa er om en grym film som jag kollade på igår!
 
Den heter "Now You See Me" och handlar om 4 trollkarlar som slås ihop och blir ett team som kallar sig för The Four Horsemen och startar en egen show. De förbluffar publiken genom att först utföra ett bankrån på en annan kontinent och för att sedan ge publiken alla pengarna. FBI-agenten Dylan Hobbs är fast besluten att sätta fast magikerna, men att stoppa dem visar sig vara svårare än väntat. Dylan tvingas att arbeta tillsammans Interpolagenten Alma Vargas, som han hyser stor misstro till. I desperation vänder han sig till den berömde magikern Thaddeus Bradley, som hävdar att bankrånet utfördes med hjälp av maskerade personer och videotricks. Dylan och Alma är dock överens om är att magikerna måste ha en extern kontaktperson, och att hitta honom eller henne är nyckeln till att stoppa magikergängets brottsvåg. 
 
Den var verkligen grym, ända från början till slut! Och för er som gillar såna här mysterium filmer som får hjärnan att tänka om, och sen i slutet får alla pusselbitar att falla på plats (t.ex, som shutter island) så rekomenderar jag den här filmen STORT!
 










Kul att ni hittat hit. Jag är en tjej som är född 97 och bloggar om mig och mitt liv. Just nu så går jag första året på gymnasiet inom hudvård & spa. Hoppas ni gillar det jag skriver om och stannar!