Tävling hos Keela.se

Jag är med och tävlar i Keelas julkalender där man kan vinna två valfria plagg från Junkyards märke XX-XY 
 
Om ni själva vill vara med och tävla så kan ni gå in på keela.se och leta upp tävlingen och så kan ni gå in på junkyard.se och kolla in kläderna! Men skynda är för tävlingen avslutas imorgon :) 
 
(Kolla också in hennes julkalender lucka 2 dag där hon sänkt priset på en snygg klocka från hennes egna webshop för bara 99 kr!)

Roligt med tävling :)

2013-12-02 - 17:28:32

Hejsan! Ville kika in och tipsa dig om två tävlingar jag har igång på bloggen just nu. Jätte enkla regler, så kika in och se om det är något för dig! :)

* 5 stycken vinner presentkort på Canvas Of Sweden, perfekt att ge bort i julklapp!
http://babustylee.webblogg.se/2013/november/tavling-vinn-presentkort-pa-canvas-of-sweden.html#comment

* Vinn en rabattkod på Becca Design som du kan välja att ge bort i julklapp eller köpa en julklapp för. Eller varför inte unna dig själv en julklapp?
http://babustylee.webblogg.se/2013/november/tavling-vinn-rabattkod-pa-75kr.html#comment

Vore superkul om du ville delta! :)

2013-12-02 - 19:40:48

kul med tävling!

2013-12-03 - 13:28:12

Awesome, ska checka tävlingen! :) Kramisar Carro

2013-12-27 - 18:03:53










Kul att ni hittat hit. Jag är en tjej som är född 97 och bloggar om mig och mitt liv. Just nu så går jag första året på gymnasiet inom hudvård & spa. Hoppas ni gillar det jag skriver om och stannar!