Love life

Hade dödsånget idag över att gå till skolan, men sen när jag satt på tåget på väg så fick jag reda på att jag bara hade en lektion idag och slutade 9:25, lovely! Käkade efter lektionen och drog sen till södertälje för att köpa lite presenter och så, var sen hemma vid halv 3 ungefär.
 
Har sån brist på vad jag ska blogga om, jag känner mig jätte peppad på att blogga och tänker varje dag att jag vill blogga, men har brist på inspiration, så SNÄÄÄLLA ni som läser det här ni får hur gärna som helst skriva något ni vill jag ska blogga om, kan vara vad som helst! Bara jag får idéer, vill så gärna kunna blogga juu...
 
btw, syns det att jag har färgat mina ögonbryn? (och ögonfransar men har mascara och eyeliner så syns inte) gjorde det i kära skolan eftersom det ingår i linjen jag går i att kunna göra sånt! kärlek på det










Kul att ni hittat hit. Jag är en tjej som är född 97 och bloggar om mig och mitt liv. Just nu så går jag första året på gymnasiet inom hudvård & spa. Hoppas ni gillar det jag skriver om och stannar!