Ursäkta för dåliga uppdateringen!

F Ö R L ÅT !
Har inte bloggat på två dagar om inte mer ? men har inte haft tid att sitta vid datorn tyvär, men kan berätta vad jag hittat på dom dagarna jag missade bloggningen ;)

Torsdag: Åkte till trosa efter en timme innan jag igentligen sluta skolan, alltså runt kl två?
Aja jag och Lukas tog en buss som gick tio över två så vi var framme ungefär runt halv tre.
Så gick vi till tomta och väntade på att Emma skulle sluta, men medans så träffade vi på lite folk tex Marcus som jag ALLTID träffar när jag åker till trosa ^^
Aja sen typ runt tre så kom Isaac och sen tio minuter efter kom Emma o sen träffade vi på Tim o a sen gjorde vi lite saker, o kom hem typ halv tio därför orkade jag inte blogga sen.

Fredag (den 13e): Åkte till nyköping och shoppade lite med Julia (lägger upp bilder senare) o typ bodde lite på donken ;)
Sen vid sju så åkte vi hem till henne, fast då fick hon reda på en massa och jag me, så de blev verkligen en såndär "Fredag den trettonde" kan man säga, men aja..

Och idag/igår var jag frt med henne men sen lite senare åkte jag därifrån o åkte till några.
Lägger upp bilder på de ja köpte , o de va inte mkt för jag hade bara 570 kr med mig så.


Typ 1½ månads gammal bild.











Kul att ni hittat hit. Jag är en tjej som är född 97 och bloggar om mig och mitt liv. Just nu så går jag första året på gymnasiet inom hudvård & spa. Hoppas ni gillar det jag skriver om och stannar!