En låt som lugnar ner dig

  en låt som lugnar ner dig
Miley Cyrus - Simple Song
kalla mig inte barnslig nu för att det är miley cyrus, men den här låten lugnar ner mig o ja tkr faktiskt om den jätte mkt, så den både hjälper när man e stressad o bra att lyssna på om man vill ha ngn bra låt att lyssna på ;)



En låt per dag och en förklaring för varför du valde den.

en låt från din barndom
en låt som påminner dig om ditt senaste ex
en låt som påminner dig om en av en/båda dina föräldrar
en låt som lugnar ner dig
en låt som du ofta har på huvudet
en låt som påminner dig om din bästa vän
en låt som påminner påminner dig om förra sommaren
en låt som påminner dig om din första kärlek
en låt som ger dig hopp
en låt av ditt favorit band
en låt från soudtracket från din favoritfilm
den senaste låten du hörde
en låt som påminner dig om en före detta vän
en låt som påminner dig om din flick/pojkvän
en låt du älskar att sjunga med till
en låt som får dig att gråta
en låt som får dig att vilja dansa
en låt du verkligen gillar att lyssna på
första låten i alfabetisk ordning på din iPod/iTunes
sista låten i alfabetisk ordning på din iPod/iTunes
din favorit låt
en låt någon sjungit till dig
en låt du inte tål
en låt du dansat till med din bästa vän
en låt du kan lyssna på hela dagen utan att tröttna på




Kul att ni hittat hit. Jag är en tjej som är född 97 och bloggar om mig och mitt liv. Just nu så går jag första året på gymnasiet inom hudvård & spa. Hoppas ni gillar det jag skriver om och stannar!